Екранни поеми, величествени пътешествия от запад на изток, от Москва до Индия през Талин, Орск, Новотройск, Узбекистан, Афганистан и Китай, уловени мигове, създаващи образи…
Двата филма на Зигфрид – Киногама 1: Изток и Киногама 2: Далечният изток, остават отворени за интерпретация. Те са обагрени с меланхолия и тъга, но в тях има и моменти на обич и нежност: особеният поглед, ръка, галеща голо тяло. Човекът зад камерата замества обектива, установявайки органична връзка със своите обекти. Зигфрид създава измислица, като използва истински образи, заснети в движение, и прецизен монтаж. Улавяйки цветовете от морско синьо до оранжево, той ни отвежда на изследователско пътешествие към нови места, хора и звуци.
|